Recenze (30)
Anakonda: Honba za krvavou orchidejí (2004)
Oproti jedničce je to trochu zklamání, ale dokoukat se to dalo.
Avatar (2009)
Já tomuto filmu nemám co vytknout. Jako fanoušek fantasy jsem byl naprosto nadšen. Fantastická hudba, překrásná grafika a jednoduchý děj, díky kterému má fantazie mohla pracovat naplno. Avatar mě jednoduše úplně celého pohltil a já se cítil jak ve snu, ze kterého se člověk nechce probudit. Děkuji pane J. Camerone. 100%
Blbý a blbější (1994)
šílené, ujeté, místy kapánek nechutné, ale ve výsledku naprosto fantastická komedie se spoustou svělých písniček, které film doprovází od začátku do konce.....hlášky typu : Vždyť, vždyť Pééťa neměl hlavu...Harry to jsem zařídil, Hele námraza, Jakou má kluk jako ty a holka jako já šanci, že jim to klapne? a samozdřejmě kupa dalších, které bych tu psal celý den...prostě perfektní...film totiž baví i po několika zkouknutí a stále dál a dál...opravdu bláznivá komedie, u které se člověk zabaví a hezky nasměje :D
Blbý a ještě blbější: Jak Harry potkal Lloyda (2003)
Popravdě řečeno to až tak strašné není. I když je tedy fakt, že film působí místy opravdu více nechutně než by bylo zdrávo, ale dívat se na to dá. Párkrát jsem se i zasmál a tak dávám 2*.
Chvění 2: Vrátili se zpět! (1996)
Hodnotit tento film jako pokračování série Chvění je tak trošku zavádějící, protože kromě názvu to společného s jedničkou moc nemá. Nápady jakoby vyšuměly naprázdno, místo toho jsme se dočkali jen klasické zábavy se špetkou humoru. Je škoda, že se tvůrci tak málo zaměřili na děj a kromě "plazounů" nám ještě naservírovali jakési tvory připomínající opelichané kachny bez křídel. Jako samostatný film to ovšem není úplně špatné a dá se u toho docela dobře zabavit. Rozhodně to ani nevnímám jako ztrátu času.55%.
Chvění 3 (2001)
Pro mě série začala a zároveň skončila prvním dílem. Tento snímek už mi jednoduše hlava nebere. Tupost tady opravdu nezná mezí. Prdící graboidi? To mělo být proboha jako co? Mysleli to tvůrci skutečně vážně, a nebo si udělali srandu i s lidí, co se na to budou dívat? Možná jednoho z nich kousl graboid do zadku když psal scénář. To jsou otázky, na které si musí každý odpovědět sám. Tento díl doporučuji pouze lidem, kteří neviděli jedničku. 20%.
Indiana Jones a Království křišťálové lebky (2008)
S. Spielberg ukázal, proč vlastně patří mezi nejlepší režiséry na světě. I další pokračování slavného archeologa Indyho se mu totiž povedlo. Herecké obsazení mě osobně tedy sedí a H. Ford hraje jak před 20-ti lety. Atmosféra je výborná a film doprovází od začátku až do konce. Například scéna v poušti na jaderných zkouškách, nebo na vrcholu skály s vraždícími mravenci jsou prostě vynikající. Tudíž nemám co bych tomuto filmu vytknul a rozhodně doporučuji shlédnout.
Kameňák (2003)
Jak už zde bylo psáno " dát odpad je až příliš snadné, ale proti mé mysli ". Kameňák je pěkný český průměr a 3* si určitě zaslouží !
Kameňák 2 (2004)
Na jedničku to určitě nemá, ale některé vtípky byly nové a zasmál jsem se.
Kameňák 3 (2005)
Bohužel už opakující se humor...jednička je jednoznačně nejlepší z celé série, ale i na trojku se dá dívat.