Recenze (3 492)
Pot a krev (2013)
Wau .. ja som do toho rozbehnutého vlaku nedokázala naskočiť. Škoda. 0,5*
24 týdnů (2016)
Ťažká téma, skvelé spracovanie. Celé to bolo veľmi prirodzené a autentické. Julia na jednotku. A chémia medzi Juliou a jej hereckým partnerom fungovala výborne. Silná vec.
Romeo, Julie a tma (1959)
Všetko to je o ľuďoch ... keby boli v tom dome všetci ako Pavel, tak by Hanka tými domovými dverami nemusela vyjsť. A ešte o dobe, nebyť nej, tak sa nestretnú a nič z toho sa nemuselo stať. Smutný film. 3,5*
Ibiškové městečko (1986)
Takto to vyzerá, keď hlupáci sú pri moci a slušný človek nemôže ani žiť svoj obyčajný život. Vďaka bohu za ten koniec, lebo na Chu Ju-jin sa to začalo valiť zo všetkých strán. Dĺžka filmu nekonečná, miestami strácal moju pozornosť .. škoda. 3,5*
Circle: Uzavřený kruh (2017)
Nie zlý nápad, dokonalé svety vo filmoch mám rada ... ale príbeh ma nakoniec až tak nebavil, herecky tiež žiadna sláva. Ako celok celkom nuda. 2,5*
Tenkrát poprvé (2020) (seriál)
Čakala som to ďaleko lepšie, tak ale oddýchla som si a to bolo cieľom.
Blade Runner 2049 (2017)
Nevadila mi dĺžka, ani pomalé tempo. Réžia, kamera a hudba .. všetko skvelé. Príbeh zaujal určite ďaleko viac ako v jednotke, nenudil a veľmi prehľadný bol a herecky tiež super. Ja som veľmi spokojná.
Master & Commander: Odvrácená strana světa (2003)
Všade kopec hmly, väčšinu toho som nevidela. Neustále burácalo more a fučal vietor, väčšinu toho som nerozumela. Spracovanie kvalitné, pôsobí to naozaj autenticky. Herecky veľmi slušné, príbeh ale žiadne terno. 3,5*
WikiLeaks (2013)
Myslím si, že všetko to okolo WikiLeaks je riadne hutná téma a spracovať sa to dalo aj lepšie, pútavejšie, svižnejšie .. počnúc scénarom, končiac réžiou. Tak nabudúce ..
Neviditelný důkaz (2015) (TV film)
Nuž na rovinu .. keby ten strapatý mladík nešiel s partiou do krčmy, tak by nebolo príbehu. Ten bol zaujímavý, spracovanie bolo dobré, ani chvíľu nuda.