Recenze (82)
Den nezávislosti: Nový útok (2016)
Nevím jestli jsem právě viděl Sci-Fi nebo komedii. Každopádně 2 hodiny utekly jak voda.
Sebevražedný oddíl (2016)
Mám pocit, že jsme došli do stavu, kdy komixové filmy jsou prostě skvělé a neřeší se, zda jsou dobré nebo ne. Tohle bohužel není.
Kamarád taky rád (2011)
Jen je škoda, že se to v závěru promění v to, z čeho si film dělá celou dobu srandu.
Lucifer (2016) (seriál)
Tuctová kriminálka okořeněná Luciferem. Zápletky snadno prokouknutelné a hned víte jak to skončí. To by mi tolik nevadilo, kdyby Lucifer nebyl taková usmrkaná holka. Žádnou akci nečekejte. Jen nudné tlachání kdo to jak měl těžké a sem tam skvělou hlášku od Lucifera.
Unity Adam demo (2016)
Škoda, že to není delší.
MIG 21 - live show (2008) (koncert)
V červnu jdu na jejich koncert na Špilberku. A tak poctivě naposlouchávám vše, co najdu. Tohle byl jeden z nejlepších záznamů, co jsem viděl. Těším se, až předvedou svoji pohodovou, striptérskou show. :)
Arizona Dream (1993)
Tohle nebyl zrovna můj šálek kávy. Unylé NIC.
Darth Maul: Apprentice (2016)
Luxusní a profesionální. Nevědět, že je to Fan-Made, tak hledám zbytek filmu.
Hardcore Henry (2015)
Hodinu a půl dlouhý let's play.
Plný signál (2010) (TV film)
Téma dobré k zamyšlení. Bohužel zpracování strašně manipulativní a de facto strašlivý bubák, kde mobily, antény, vysílače apod. stojí za každou rakovinou a bolestí hlavy. Doporučuji jedno video od Veritasium: http://www.videacesky.cz/navody-dokumenty-pokusy/zpusobuje-pouzivani-mobilu-nadory-mozku