Recenze (390)
Americká krása (1999)
tenhle film se musí vidět víckrát. Po druhém shlédnutí mí přišel skvělý, po třetím geniální. Stále se mi ovšem mnohem více líbí nedoceněná Ledová Bouře (A. Lee), kde je podle mého mnohem lépe zpracována psychika nás teenagerů!!!
Amores perros - Láska je kurva (2000)
Výborné a strhující! Brutalita a syrovost první povídky, psychologická propracovanost druhé povídky a dokonalost třetí... DOST DOBRÝ!
Anakonda (1997)
FUJ!Nesnáším J. Lopez ještě víc!
Andělská tvář (2001)
Zfilmování červené knihovny nemá v čechách žádnou tradici... tento "průkopnický" film jen potvrzuje, že čeští diváci o to ani nestojí!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Andrew - člen naší rodiny (1999)
sladké, americké, columbusovské, aneb další rodiná komedie, která má mít "mravní poučení".
Anglický pacient (1996)
příliš dlouhé, příliš romantické... mohla bych Radyo citovat doslova:-)
Ani málo, ani moc… (1999) (TV film)
Příliš překombinovaný příběh... pozitiva: skvělá kamera a výkon V. Cibulkové
Animatrix: Poslední let Osirise (2003)
prostě ne tak dobré jako Matrix...
Anna Kareninová (1997)
za Seana Boromira Beana dávám tři!
Apollo 13 (1995)
Vždyť je to kýč až na půdu!!!