Recenze (390)
Machři a šprti (1999) (seriál)
Povedený serial pro nás mladšího věku! Nechápu, proč nemá alespoň 10 řad... Dala bych 4* , ale za úvodní hudbu musím přidat ještě jednu!!!!
Malé životní etudy (1970)
Totalne dokonaly film!!!! Nejlepsi kameraman Laszlo Kovacs opet boduje!!!!! Karen Black je ve sve hloupsti k sezrani! Vyborny, vyborny film!
Malý velký muž (1970)
K popukání! Pravda, dějových zvratů je celkem hodbě... ale spolu s Tootsie nejzábavnější film D. Hoffmana!!!
Manuela (1991) (seriál)
vy jste na ty telenovely nějak vysazený, co? Jsou to neškodné kravinky, které nemají žádné ambice. Jste nechutní elitáři, povýšení až na půdu! Já se na to taky nedívám, ale nemůžete to přece takhle zatracovat. Kdyby to režíroval Kubrick, tak chápu, že to haníte. Ale takhle - vždyť to ani není film! Je to prostě útvar, který si žije a je není pro Vás. Ani poo mě!
„Marečku, podejte mi pero!“ (1976)
Jedna z nejlepších českých komedíí! Jiří Sovák by měl dostat OSCARA!!!!
Mars útočí! (1996)
Asi jsem tento snímek nepochopila... jinak Tima Burtona miluju, ale tahle slátanina mi opravdu nic neříká. Na komedii málo vtipné a na vážno to snad ani být nemůže!!!!
Matrix (1999)
Nesnášim slova jako Kultovní, ale k Matrixu se toho asi o moc více říct nedá. Úžasný mix sci-fi, náboženství a Keanu Reevese! Co dodat!
Matrix Reloaded (2003)
Byla jsem zklamaná - asi jsem od tohoto filmu čekala poněkud více.... snad si spravím chuť na Revolutions!!!!!!
Mazací hlava (1977)
Tenhle film se mi líbil více než Blue Velvet. A to Blue Velvet miluju!!!
Mechanický pomeranč (1971)
Ano, můj nejoblíbenější film. Lehkost, s jakou Kubrick kombinuje ty nejnásilnější scény s vážnou hudbou, skvělý Malcolm Mcdowell, úžasně úchylné dekorace a výtvarná stránka filmu. A ten slang... Tleskám Vám pane Kubricku - žádný film na mě ještě tak nezapůsobil!!!