Oblíbené seriály (10)
Přátelé (1994)
Nikdy se mi neomrzeli a to už je sleduji přes rok, v podstatě bez přestávky, pořád dokola. Jen tenhle fakt je zárukou kvality, kterou zátím nedokázal nabídnout žádný jiný seriál.
Taková normální rodinka (1971)
Díl pojmenovaný Škola manželů jsem pojal za příručku mezilidského soužití a musím říct, že nám to s přítelkyní báječně klape. Nejlepší sitcom, který jsem kdy viděl.
Jak jsem poznal vaši matku (2005)
Je hřích nazvat tenhle seriál Tuningovými Přáteli?? Myslím, že ne! Ted je víc zakomplexovaný, než Chandler, Marshal je větší magor, než Ross, Lili je větší fintilka, než Rachel a co je nejdůležitější ... Barney to v děvkařství dotáhl dál, než si Joey kdy dokázal představit. Sitkom parexcelance.
Black Books (2000)
Červený trpaslík (1988)
Kult bez výhrad ... až na poslední sérii - k té mám výhrady!
Dr. House (2004)
Ačkoliv by skutečný doktor House nevydržel v nesmyšlené nemocnici asi ani den, v seriálu mu je ona bezbřehá drzost, neomalenost, naprsotá ztráta odpovědnosti a namyšlenost odpuštěna a navíc parádně baví!
Teorie velkého třesku (2007)
Zvedám na hodnotu pěti hvězdiček - a to prostě proto, že mě Sheldon neskutečně baví. Možná hodnocení zase trošku spadne, až se na tenhle sitcom podívám s trošku větším odstupem.
Jmenuju se Earl (2005)
Seriál mě nedostal hned. Po prvním díle jsem byl víceméně zklamaný, nicméně oblíbená dvojice Lee a Suplee z oblíbených taškařic mého oblíbeného Kevina mě navnadila na druhé pokračování a po jeho shlédnutí jsem si seriál nakonec oblíbil. Dál už to šlo ráznaráz, jedna zápletka divočejší než druhá vynesla na mém žebříčku "Earla" hodně vysoko. Kdybych chtěl hlasovat v nějaké anketě o ten nejvíc nejnářezovější seriálový pár, rozhodně bych neváhal a bezrozmyslu bych zaškrtnul Krabáka s Joy - jejich spojení je neuvěřitelné!
Návštěvníci (1983)
Parádní sci-fi, ačkoliv je v některých momentech trošku nedomyšlené. V mém úhlu pohledu hraje ale nejdůležitější roli nostalgie, se kterou vzpomínám na jedny z mých prvních erotických fantazií, ke kterým mě inspirovala úžasně ladná nahota Dády Patrasové. Ano i já bych po shlédnutí Návštěvníků rád dudal dudy Dády (Omlouvám se za hrubost)
Hvězdná brána (1997)
Asi bych hodnocení vztáhl pouze na první sérii. Rozšíření a domyšlení principu filmu mě móc bavilo a popravdě řečeno v době premiérových dílů v české televizi jsem si nedovedl představit odpoledne bez tohoto seriálu. Každý zmeškaný díl jsem doslova oplakal. Velká škoda neslavného konce seriálů v závěrečných sériích.