Recenze (325)
Pupendo (2003)
Co si budeme nalhávat, nejvíce mě na tomhle filmu zaujaly ty obrovský silikony, které si Vilma Cibulková nechala údajně kvůli tomuhle filmu udělat. Jinak je to parádní a musím poznamenat, že čím je Bolek Polívka starší, tím snáz si odmýšlím ten jeho klaunovský červený nos. Jako příklad jeho charismatu by mohla v budoucnu sloužit scéna s autíčkem a garáží - nádhera!
Ratatouille (2007)
Moc, moc, moc, moc, moc se mi to líbilo, nejenže byla tahle komedie jiná, než ostatní pixarovky, ona byla lepší. Příběh má spád, je barevný, plný nových zvratů a morální ponaučení není tak podbízivě přehnané, jako jiné kusy od konkurence.
Mlčení jehňátek (1991)
Jodie Fosterová je pro mě jednou z nejlepších amerických hereček a může za to právě tento film. Působivý koktejl napětí a zvrhlé perverze v očích Antoniho hopkinse mi okořenila snění na několik dlouhých nocí.
Sedm (1995)
Otřesné, strašlivé, hrozné osudy, kterým musí hlavní hrdinové čelit, jsou už od začátku filmu pro diváka tísnivým prostředím. Musím uznat že naturalistické stvárnění zrůdných zločinů je zvráceně fascinující.
300: Bitva u Thermopyl (2006)
Dalo by se říci, že se jedná pouze o 117 minut zbytečného násilí a komentář tohoto typu by se dal velmi snadno obhájit. Pro mě představuje 300 ale převratnou oslavu lidského těla a obrazových možností. Můj vizuální favorit číslo jedna.
Obecná škola (1991)
Atmosférou, poměrně banálním příběhem, záběry a hereckým obsazením prakticky dokonalý film.
Naqoyqatsi (2002)
wow! Tohle jsem viděl asi v patnácti ve filmáku a dalo mi to pocit dospělého intelektuála. Už nikdy jsem tenhle stav mysli neokusil. Považuji se za fanouška architektury a záčátek filmu zobrazující mrtvý dům mě dojal téměř k slzám, což je u mě jev téměř výjimečný.
Pátý element (1997)
Úžasný svět vystavěný do detailu je přesně to, co mě na sci-fi fascinuje nejvíce. Bessonovo drama je tak úžasně vydesignované, že příběh samotný je možná až na druhé koleji...nemluvě o nádherné, roztomilé Mille Jovovich, kterou bych si nejraději odvedl domů, nakrmil a přikryl, aby neprochladla.
Slavnosti sněženek (1983)
Ani jedna věta navíc. Ani slovo navíc. Vše přesně na svém místě. Naprosto dokonalé!
Taková normální rodinka (1971) (seriál)
Díl pojmenovaný Škola manželů jsem pojal za příručku mezilidského soužití a musím říct, že nám to s přítelkyní báječně klape. Nejlepší sitcom, který jsem kdy viděl.