Recenze (38)
Akta X: Chci uvěřit (2008)
Slabý odvar starých dobrých aktov X. Z nostalgie 3
Akta X (1993) (seriál)
Akty X sú legenda. Vynikajúci seriál ktorý dal podnet ostatným sci-fi filmom o vládnom spiknutí a o ich skrývaní UFO. David Duchovny a Gillian Anderson ako super dvojka Mulder a Scullyová sú perfektný.
Futurama (1999) (seriál)
To isté ako u Simpsonovcou výnikajúci seriál ktorý je vtipný v tom ako vykreluje buducnosť a vo výborných hláškach . Plus ešte keď je tam niečo zo súčastnosti a je to prerobené na 30 storočie .
Simpsonovi (1989) (seriál)
Žltá je skrátka božia. Seriál ktorý sledujem už dlhú dobu a stále ma dokáže pobaviť
Star Wars: Epizoda III - Pomsta Sithů (2005)
Pre mňa najlepšia časť s celej série ktorá sa hravo vyrovná aj impériu. Temný film skrz na skrz. Zaujímavé je sledovať postupnú zmenu z Anakina na Darth Vadera. Vynikajúci súboj medzi Anakinom a Obi-Wanom. Skrátka super.
Sedm (1995)
Výborný krimi-thriller ktorý vám nedá ani na chvíľu vydýchnuť, hlavne záver filmu je viac než skvelý. Dokonalá réžia spolu s výborne obsadenou hlavnou dvojicou vytvorili s tohoto snímku 100% film.
Mafstory (2006) (seriál)
Spolu s Profesionálmi najlepší Slovenský seriál . Najlepší je Peter Sklár a jeho Alino
Zrození Planety opic (2011)
Na tento film som sa tešil a obzvlášť potom aké hodnotenia mal. A moje očakávania sa naplnili na 100%. Film je vynikajúci. Opice sú sympatickejšie ako ľudia, James Franco hrá dobre a pomaly sa stáva jedným z mojich naj hercov, a Tom Felton je riadny hajzel.Aj keď je tam pár logických chýb je to perfektný film . Ak by mala byť dvojka som za.