Recenze (38)
Temný případ (2014) (seriál)
Pilot zaujal rozhodne sa teším na ďalší diel,má to atmosféru, retrospektívny štýl rozprávania je veľmi dobrý nápad, herecké duo veľmi dobre funguje Harrelson a McConaughey dokonale sedia do rolí... Čo viac chcieť ? Som zvedavý ako sa príbeh ďalej rozvinie a či autori dokážu udržať kvalitu.
Kapitán Phillips (2013)
Úžasne strhujúce sedel som v sedadle ako prikovaný , perfektný Tom Hanks ktorý možno si vyslúži aj tú zlatú sošku ...
Kouzelný meč - Cesta na Camelot (1998)
Rozprávka môjho detstva... Videl som ju asi 1000x ale stále si ju kedykoľvek môžem pozrieť znovu a bavím sa ako by to bolo len včera čo som ju videl prvý-krát a bol som z nej unesený
Život Adèle (2013)
Výborný film, obidve herečky dali do filmu všetko neviem aká bude zostrihaná verzia ale musím povedať že vôbec mi to neprišlo ako 3 hodiny film odsýpal vcelku rýchlo a koniec koncov som len chlap ... (Artfilm 2013)
Ai (2012)
Pekná romantická komédia ... čerpanie z Lásky nebeskej je zjavné ale to nič nemení na tom že je to výborný film. Chyby ľahko odpustím. Len tak ďalej Taiwan :)
Call Girl (2012)
Film s tiaživou atmosférou ktorý sa rozbieha vcelku dlho a zo začiatku možno príde nudný ale pokiaľ to dokážete prekusnúť tak sa to vyplatí. Funguje aj ako odraz dnešnej spoločnosti a ukazuje čo dokáže moc. Herecky zvládnuté tiež veľmi dobre a ku koncu už poriadne naberá na obrátkach. PS: Ja osobne by som vystrihol pár scén s obnaženými už ,,postaršími'' ženami.
Stoker (2013)
Film na ktorom je vidieť nezameniteľná Parkova réžia no zráža jej kolená scenár, herecky tiež výborne obsadené + Mia Wasikowská by mohla byť v kľude Dexterova žena ...
Hra o trůny (2011) (seriál)
Jeden z najlepších seriálov aký som kedy videl, výborne vykreslené postavy, úžasné prostredie a dialógy, len už by mohli prestať zabíjať moje obľúbené postavy ( naštastie moj najobľúbenejší Tyrion je stále v hre ) 100 %
Hon (2012)
Neuveriteľný film, pri ktorom sa divíte aký my ľudia dokážeme na seba byť a čo dokáže jedna lož . Film ktorý predčil všetky moje očakávania. Mads Mikkelsen bol výborný.
Jeníček a Mařenka: Lovci čarodějnic (2013)
Vtipný a brutálny vymeták ktorý si určite chcem pozrieť znovu. Tam kde ma Gilliam nezaujal Wirkola boduje ... PS: Gemma Artenton je neskutočne sexi