Recenze (567)
...a zase ta Lucie! (1983)
Kvůli nostalgii.
Katka (2009)
Jak já jsem rád, že jsem nikdy nezkusil drogy...
Indian Showtime (2018) (pořad)
Showtime mám rád hlavně kvůli tomu, že se u něj vždy parádně pobavím, je to celý dělaný s nadhledem. Při práci se to poslouchá skvěle a pak nevadí ani to množství vaty, které každý díl obsahuje. Vortex dělají Vidcast jinak, seriozněji, ale zase ne živě, ale pořady jsou to oba skvělé. Na Indianovi vlastně nic jinýho než Showtime nesleduju.
Stranger Things - Season 3 (2019) (série)
První řada byla top, druhá pořád dost dobrá a třetí je už slabší, dost dílů obsahuje hodně vaty, ale zábavný to pořád je. A poslední díl to skvěle vyeskaluje.
Sherlock - Série 3 (2014) (série)
Oproti prvním 2 řadám docela sešup, ztratilo to tempo a je to méně zajímavé, škoda.
Star Wars: Vzestup Skywalkera (2019)
Čekal jsem to horší. Vizuálně a hudebně pořád neskutečná pecka, problémy nastávají u příběhu a nejednotnosti celé trilogie a v ne tak sympatických postavách. Závěr je pak poněkud překombinovaný, ale když vypnete mozek, tak si vlastně těch zhruba 130 minut poměrně užijete.
Vortex (2017) (pořad)
Nejlepší videoherní žurnalistika v ČR. Kluky sleduju už od Hrej.cz a svoji práci dělají poctivě a s obrovským nasazením.
Volání divočiny (2020)
Hezké to bylo.
Dnes v noci v lese nikdo nespí (2020)
Pěkný prostředí, super kamera a dobré herecké výkony teenagerů. Ale jinak předvídatelný příběh, slabé masky/efekty a asi i stopáž mohla být kratší. Ale je fajn, že i v Polsku může vzniknout celkem průměrný béčkový horor.
Big Mouth - Jak dosáhnout orgasmu (2019) (epizoda)
Asi zatím nejlepší (nejvtipnější) díl seriálu.