Recenze (13)
Komando (1985)
Od rána - do noci, nebylo mi pomoci, klasika všech klasik
Doktor od jezera hrochů (2010)
Ha, ha, he, he, ho, ho, otřesný brak
Maniak (2009)
Absolutně necharismatický slasherman
Hory zalité krví (2009)
První polovina takové lážo plážo, ale pak se to zvrhne v slušnou řezničinu.
Nezvratný osud 4 (2009)
Možná se mnou většina nebude souhlasit, ale podle mě zatím nejlepší díl celé série.
Neviditelné zlo (2006)
Film parádně odsejpá, na horor má přijémnou stopáž, první morderstvo příjde velmi rychle... Velké pozitivum je, že skupina v hotelu je celkem početná, což zaručuje, že na likvidaci se dlouho nenačekáte a jde v rychlém sledu za sebou... Jednoduše very good slasher.
Red Force (1986)
Jednoznačně nejlepší díl célé Red Force série
Útěk z vězení (2005) (seriál)
Třikrát jsem si pustil první díl série na deset minut, pokaždé jsem to vypnul, ani nevím proč.... Po čtvrté sem ovšem vydržel... A pak to šlo jako po másle... A komplet jsem všechny série měl sjete do dvou týdnu... Naprostá návyková bomba. První série se zapíše k seriálovým skvostům.
Beverly Hills 90210 (1990) (seriál)
Nemohl jsem z neděle na ponděli dospat, tak moc jsem se těšil na to, jak každý díl znovu v ponděli o přestávkách rozeberem :-) bezkonkurenčně nejlepší seriál, který frčel v 90 letech.
Žoldácké komando (1981)
Tak todle je super věcička, kterou jsem kdysi sjížděl na VHS každý den pod názvem Das Söldnerkommando. Je to klasické béčko ranných 80. lét, budu dělat vše, aby se mi jej podařilo znovu sehnat a je jedno v jakém formátu a v jakém jazyce, protože tydle staré béčka prostě miluji a stojí za to.... Přimočarý děj, super kopačky do držděk... co víc si přát :-)