Recenze (477)
Stvoření světa (1957)
Jan Werich je prostě dokonalý, stejně jako celý tento fantastický animovaný film
Milionový závod (2001)
Hodnocení zpětně po letech: Průměrná komedie s několika nadprůměrnými scénami. Pro mě jednoznačně film s nejvtipnější scénou vůbec "Hitler's car" . Dostane mě pokaždé když si ji pustím :-D
Velká sýrová loupež (1986)
Jako malej jsem byl přesvědčen, že je to určitě nějaký zahraniční film:-) Ale i tak byl skvělej!
Nemocnice na pokraji zkázy (1999) (seriál)
Škoda, že se nenatočil celý seriál. Pokud by se všechno mělo točit jen podle sledovanosti, tak by nevznikla spousta skvělých věcí.
2000 očima... : Poslední noc (1998)
Co se asi stane na přelomu milénia? Nastane konec světa? Tak právě o tom je tento snímek, zachycující poslední hodiny života různých lidí a jejich "užívání si naposled".
Ropáci (1988) (studentský film)
Film jsem viděl konečně až teď,ale ani těch několik let mu neubralo na kvalitě. Svěráku ml. se opravdu podařil skvělý kousek.
Nekonečný příběh (2001) (seriál)
Možná to byl dobrý nápad natočit podle Endeho knihy seriál, ale ne takhle!! Ta televizní "umělost" z toho jen čiší.
Vzhůru nohama (2001)
Ta banda modelek je fakt super, zvlášť ta blonďatá, s věčnými obvazy:-) Pravda je, že ten fekální humor si mohli odpustit,ale i tak je to velmi vtipná komedie.
Nemocnice na kraji města po dvaceti letech (2003) (seriál)
Je pravda,že po prvním díle je těžké hodnotit celý seriál. Ale musím říct,že první díl mne nijak nenadchnul, přišel mi dost rozvláčný a když skončil, tak jsem zjistil,že se tam vůbec,ale vůbec nic podstatného nestalo. Dialogy taky vcelku špatné. Zatím dávám za "2", uvidíme později.
Terče (1968)
Film mě skutečně mile překvapil. Je to ten druh filmů u kterého člověk vydrží celou dobu,aniž by se koukal na hodinky,kdy už to skončí. Psychopatický ostřelovač byl dost brutální a hodně mi připomínal Matta Damona. Zejména vzhledem. Jinak i Boris Karloff zde zazářil i jako stárnoucí hororová hvězda.