Recenze (477)
Dunkerk (2017)
Byli lepší než v La Scala!!
Fantomas (1964)
Vždy mě zajímalo jak dokázala Helene v tom vrtulníku najít auto s Fantomasem, když netušila kam jeli a jakým vozem:) I Columbo by zbledl závistí.
Mluvit o škole přísně zakázáno (1983) (seriál)
Ty jo!!! Tak nejsem blázen :-) Od dětství si pamatuju, že v telce běžel seriál s tímto divným názvem a že tam hrála Věra Tichánková. A to bylo tak všechno. Nikdy jsem ho už potom neviděl a nikde o něm nebylo ani písmenko. Až dneska koukám že ho sem někdo přidal. Je s podivem, že ho ČT nikdy nereprízovala (nebo aspoň mi to uniklo).
Noční let (2005)
Asi první film, kde jsem celou dobu držel palce "padouchovi" a ne zcela nesympatické hlavní hrdince . Možná je to tím , že záporáka hraje Cillian kterého nemůžete přece nenávidět :)
Hobit: Neočekávaná cesta (2012)
Shrnu to velmi krátce...pokud před shlédnutím filmu neumíte zpaměti vyjmenovat všech 14 trpaslíků, film nebude určen pro vás. Ale i pak filmu stejně dáte 4* hvězdičky, snad aby vás ostatní neukamenovali? Opravdu mě zaráží hodnocení typu: "film byl dlouhý, nudný, přeefektovaný, recyklovaná hudba...ale dám tomu 4*" WTF??
4:0 pro Táničku (1982)
To bych netušil, že tady po asi 25 letech najdu film, na kterém jsem byl jako malý se školou v přírodě v úžasném venkovském kině v Harrachově! :-) Netroufám si po té době film nějak hodnotit, protože mi z něj uvázlo v paměti krom názvu jen pár scén. Ale děj filmu se trochu podobal české Botě jménem Melichar. Parta třídních výrostků se snažila vyvádět lumpárny nové mladé soudružce učitelce, ale ta jim to ve smyslu názvu filmu vracela i s úroky.
Receptář prima nápadů (2001) (pořad)
Popravdě mě už delší dobu udivuje, že se na Česko-Slovenské FILMOVÉ databázi hodnotí pořady typu Receptář, o vaření, nebo zpravodajství. Upřímně, co na tom hodnotíte? "Herecký výkon" moderátora? "Výpravu" studiových kulis? Scénář, kameru, režii?? IMHO já bych tyto druhy televizních pořadů z CSFD zcela vyjmul a nechal zde jen ty televizní počiny, které mají alespoň nějaký umělecký záměr.
Just Imagine (1930)
Velmi netradiční spojení muzikálu a sci-fi. První polovina filmu je vcelku nudná komedie s několika hudebními čísly a rádoby vtipnými momenty s věčně "přiopilým" hlavním hrdinou (který mě stejně jako zelvopyra od začátku iritoval). Ale jak se děj filmu přesune na Mars, začne být film skutečně zábavný. Kdyby tvůrci vyhodili otravného hlavního hrdinu a celý film byl o cestě na Mars s pantomimickými Marťany, dám 5*!!
Je těžké být Bohem (1989)
Perou se ve mě dvě protichůdné věci: moje láska k sci-fi a odpor k historickým filmům. Proto jsem si i tento film nechával "na později", protože mě dvouhodinová stopáž historického dramatu s prvky sci-fi odrazovala. Nakonec mě výsledek vcelku pozitivně překvapil. Minimalistická výprava filmu není vůbec na škodu, právě naopak. Předlohu jsem zatím nečetl, ale pustím se do toho, protože téma mě chytlo.
Netvor z Černé laguny (1954)
Co napsat ke klasice sci-fi filmu 50. let? No snad jen, že je ostudné, že jsem ten film sehnal až po tolika letech!