Recenze (477)
Žlutovous (1983)
Zdařilá pirátská komedie, s účastí některých členů bývalé skupiny Monty Python. John Cleese jako slepý Harvey,nebo Graham Chapman v hlavní roli kapitána Žlutovousa. I skvělý Marty Feldman se svýma šílenýma očima:-)
Divoká stvoření (1997)
Trošku podivné, ale pořád dobrá zábava. Myslím, že John Cleese ještě neměl špatnou roli.
Žabákova dobrodružství (1996)
Pánům od MP se povedlo natočit veselý, živý a vtipný film pro děti. Ale myslím, že i dospělí si tam najdou něco pro sebe.
Neskutečné historky (1976) (seriál)
Není to sice Létající cirkus, ale některé epizody jsou docela povedené. Viz. Davej
Běžící muž (1987)
Arnolda příliš nemusím a v této sci-fi už vůbec. Kingovu knihu jsem sice nečetl, ale předpokládám, že to bylo stokrát lepší.
Akce Bororo (1972)
Božidara Turzonovová jako mimozemšťanka je docela přesvědčivá. O ostatních hercích to už tolik říct nelze. Snad jen, že Zita Kabátová je fakt nesmrtelná:-)
V (1984) (seriál)
Velmi podivný sci-fi seriál, který si mě nikdy moc nezískal. Ale úplně špatné to zase nebylo.
Haló, haló! (1982) (seriál)
Další úžasný britský seriál, který vás zaručeně dostane. Každá z jeho figurek je skvělá. Můj oblíbenec je Herr Flick.
Červený trpaslík (1988) (seriál)
Zpočátku se mi to taky nezdálo, ale po pár dílech jsem tomu naprosto propadl. Seriál tak kultovní, jak to jen vůbec jde:-)
Zorro: Tajemná tvář (1998)
Nejsem příliš velkým příznivcem Zorra, i když se Banderasovi nedá upříst jistý šarm a charisma. Aspoň že na Catherine se dá koukat.