Recenze (44)
Jigsaw (2017)
šílená slátanina. a ne v obilí se opravdu neutopíte!
Hyena Road (2015)
-zbytečně přestřelená stopáž, toporní herci, místy vcelku úsměvná akce +povedený soundtrack, dělostřelecké finále, prostředí
Jeníček a Mařenka: Lovci čarodějnic (2013)
jeníček s mařenkou se po dlouhých letech olupování perníku začali nudit a tak se vrhnuli na řezničinu. jejich dětská tělíčka vyspěla do andělské krásy a slovník zhrubnul natolik, že by se zaň nemusel stydět ani dlaždič veterán... příběhově ani herecky to není nic světobornýho, ale všechny ty různý hlášky, serepetičky a dekapitovací scény jsou docela dobře dotažený. asi bych se měl stydět, ale já se u toho dost dobře bavil =) guilty pleasure
Lesní duch (2013)
kunda, astratta, montosse, canda!! a dobrý to bylo. scénář sice obvyklá bída, ale v rámci žánru asi nejlepší gore chuťovka co jsem kdy viděl. za mě palec hore. p.s.: s originálem bych to nesrovnával.
Vikingové (2013) (seriál)
vizuálně vymazlené, ale příběhově velká slabota. kafemlejnkový dialogy po pár dílech lezou docela na nervy. viděna první série, druhou nedám.
Avengers (2012)
jo, je to takovej ten klasickej popcorn, ale kulervoucnost akčních scén provázená dokonalým zvukem, spojená s vtipem nadlidsky vyhlížejících postav a plejádou všelijakých hi-tech hraček zde funguje na 400%!! takže se na to dívá opravdu velice dobře. rozhodně jeden z těch lepších komiksových filmů.
Diktátor (2012)
někomu se to může zdát až moc hrubé a hloupé. ale ujišťuji vás, že sacha baron cohen je velmi inteligentní člověk a skvělý herec. já se řehtal od začátku do konce i když to v konečném vyznění moc humorné není. aladeen/aladeen
Evidence (2012)
když jsou závěrečný titulky zajímavější než celej film je asi něco špatně.
Hněv Titánů (2012)
bavilo o něco víc než předchozí díl,(ten jen tak mimochodem nic moc) vtipnější a akčnější řekl bych. a i když příběh je od začátku do konce narýsovanej v jedný přes tisíc stránek pročmáraný lince a těch otců, synů a bratrů bylo na zblití, tak jakmile se přestalo tlachat a došlo na nějakou tu blesky, ohněm a kovaným testosteronem nasáklou akci, bylo na co koukat. docela pěkný digi kulisy, 3d nenadchne ani neurazí.
Hon (2012)
nervydrásající drama. doporučuje se!!