Recenze (4 549)
Ve skrytu své kůže (2011)
V tomto filme nič nie je v poriadku. Výkony hercov/herečiek sú podpriemerné a réžia akoby nebola. O scenári ani radšej písať nebudem. Aj keď to nemám rád, tak to celé musím hodnotiť s najhoršou známkou. Osobné hodnotenie: 35% (odpad!)
Compulsion (2013)
Vôbec nemám rád, keď nejaký film „musím“ hodnotiť s najnižšou možnou známkou. Ale tento fakt musím. Okrem dobre vypadajúceho jedla tu v podstate nič nie je v poriadku. Keď vo filme máte dohromady 10 „slušných“ minút, tak to dneska už vôbec nestačí. PS: A ešte jedna vec? Prečo ponuku účinkovať vo filme prijala Carrie-Anne Moss? Osobné hodnotenie: 42% (odpad!)
Neznámí autoři (2014)
Veľmi nerád dávam tú najhoršiu známku, ale u tohto snímku to inak nepôjde. Celá výprava je neprofesionálna, výkony hercov a herečiek je na „neprijateľnej“ úrovni a scenárista a režisérka by potrebovali jeden veľmi dlhý a poriadny rozhovor. Osobné hodnotenie: 35% (odpad!)
Fuck Me (2000)
Film, kde je len brutalita a krutosť. Scenár, ktorý nikam nesmeruje. Osobné hodnotenie: 20% (odpad!)
Univerzální voják 4: Odplata (2012)
Dočkali sme sa štvrtého pokračovania univerzálneho vojaka. Keď som o tom po prvýkrát počul, tak som si hneď povedal, že to bude celkom zbytočné a už by to mali nechať. Bohužiaľ, po skončení filmu som s ľútosťou konštatoval, že som mal pravdu. Celý príbeh je kostrbatý a obsahuje veľké medzery, režisér a kameraman nie a nie nájsť spoločnú reč a aj strih má svoje slabé stránky. Herecké výkony – tak jedine A. Adkins bol viditeľný. Dvojica JCVD a D. Lundgren sú stále ťahúňmi tohto príbehu, ale mali by už to nechať. Záver: S tretím dielom by sa tento príbeh už mal skončiť, štvrté dielo je zo spomínaných dôvodov zbytočný. Osobné hodnotenie: 44% (odpad!)
Bolero (1984)
Keď je to možné, tak ja sa vyhnem tomu, aby som nejakému filmu dával to najhoršie hodnotenie, pretože myslím, že každý film má nejaký cieľ a (cez režiséra a hercov) sa nás snaží osloviť. No v prípade filmu Bolero všetky snahy chýbajú. Celá koncepcia je zlá, bez rozumu sa preskakuje z jednej scény do druhej a herecké výkony (keď sa to tá takto nazvať) a práca režiséra je na veľmi nízkej úrovni. Osobné hodnotenie: 38% (odpad!)
Frost (2012)
Totálny trapas! Film nosiace zlomky z Rec („one man camera show“) tu nefungujú a celý príbeh je chaotický a nevypracovaný! Z hereckej stránky taktiež podpriemer. Nerád dávam filmom to najhoršie hodnotenie, no v tomto prípade mi nezostáva žiadna iná možnosť. Osobné hodnotenie: 35% (odpad!)
Flesh Gordon 2 (1990)
Nie je mojim zvykom dať najhoršie hodnotenie na filmy, ale tu Bohužiaľ mi nezostáva iná možnosť. To je niečo strašné!!!! Osobné hodnotenie: 20% (odpad!)
Vládci chaosu (2018)
Film „Vládci chaosu“ takmer dokonale reprezentuje to, že prečo nenávidím black metal a jeho blízke subžánre. Viac by som k tomu ani nechcel napísať.