Poslední recenze (10)
Tajemství kruhu (2011) (seriál)
Musim říct, že po prvních dílech jsem byla zklamaná, děj nic moc a nudné a připadala jsem si jak v seriále pro 14ti-letté holky. Ale vydržela jsem a dívala se dál a musím říct že se to s dalšími díly lepší a že stojí zato vydržet. Momentálně dokoukán S01E08. Nicméně zatím 3 hvězdičky....uvidímě jak se to bude dál vyvýjet.
Misfits: Zmetci (2009) (seriál)
Hodně dobrý. Nápadité, sprosté a každá postava je osobností. Každý díl je originálem, a s prvním dílem jsem si Misfits oblíbila, je to něco co jsem v seriálech dlouho hledala. Naprosto zasluhujících 10/10. nicméně jsem ještě neviděla 3. sérii
Kuky se vrací (2010)
Kuky mě opravdu vtáhl do příběhu, všechno jsem to žrala :) Velké bravo ve zpracovní! Prosím více takovýchto filmů