Oblíbené seriály (9)
Městečko Twin Peaks (1990)
Agent Dale Cooper a všichni obyvatelé Twin Peaks vám zkrátka musí přirůst k srdci, i kdybyste nechtěli. Skvěle natočený seriál, který se vymyká naprosto všemu, na co jste byli ve světě seriálů až doposud zvyklí. Bezkonkurenčně nejlepší a nejoriginálnější seriál všech dob.
Černé zrcadlo (2011)
Kdo ví, možná se již v průběhu několika následujících let stane Black Mirror skutečně tím nejčernějším zrcadlem naší přemodernizované společnosti. V tuto chvíli se jedná z mého pohledu o bezkonkurenčně nejlepší futuristickou minisérii. Vytknout jí lze maximálně fakt, že některé věci žene až příliš do extrému, ale když se nad tím tak zamyslíte, nejedná se o události, které by se nemohly reálně stát a možná právě tahle skutečnost je na tom nejspíš nejděsivější...
Carnivale (2003)
Sherlock (2010)
Skins (2007)
Za první dvě série dávám jasných 5* a jen škoda, že vyšší hodnocení udělit nejde - protože takhle realistický, emotivní a zároveň vtipný seriál jsem zatím ještě neviděl, prostě masterpiece ;-). Následující sezóny raději do hodnocení nezahrnu... 3. série ze začátku podprůměrná, místy až nudná a trapná, po pár dílech se to tak nějak dalo do pohybu, ale to se opět obrátilo k horšímu se 4. sérií, která je nezáživná a vykrádá akorát sama sebe...jestli jí dokoukám, tak jedině z úcty k nezapomenutelným postavám z první generace (prvních dvou sérií) - tahle parta pro mě totiž představuje celý seriál Skins :).
Přátelé (1994)
Psychoville (2009)
Velmi ojedinělý seriálový počin, BBC hodně překvapilo :). Po shlédnutí první série jsem byl opravdu zvědavý, co mě čeká v sérii druhé a abych se přiznal, čekal jsem tak trochu zbytečné pokračování, ale opak se stal pravdou - druhá série mě baví ještě mnohem víc. Rozhodně doporučuji všem, kteří hledají netradiční, originální seriál plný napětí, brilantního britského humoru a nečekaných zvratů.