Oblíbené seriály (10)
Mrtví jako já (2003)
Dr. House (2004)
Pohodička. Koukám na něco, čemu za mák nerozumim a hrozně mě to baví :-)
Eliška a její rod (1966)
Nemocnice na kraji města (1977)
Randall a Hopkirk (1969)
Spadla z nebe (1978)
Ženatý se závazky (1987)
Good seriál, nastavili mirror životu prosté americké rodinky, která by asi byla dost k pláči, kdyby to nebyla fikce v sitcomu. Když budete mít prd a blbou rodinu, tohle Vám zaručeně zlepší náladu! A jinak taky :-)
Teta (1987)
Battlestar Galactica (2004)
Kvůli tomuto dílku jsem z top ten nejoblíbenějších seriálů vyhodil Mash. On tedy moc vynášet do nebes nepotřebuje. A asi by se dalo říct, že ani tento, jelikož má jen o dvě procenta míň. Ale chci přispět k tomu, aby si jej nenechali utéct Ti, co uvidí na plakátu blondýnu a zdrhnou od tohoto. Já to taky málem udělal. Joj, to by byla škoda :-)