Recenze (27)
Zloba - Královna černé magie (2014)
Trochu jiný pohled na pohádku o Růžence, který mě zaujal svými kostýmy a filmovými triky.
Než jsem tě poznala (2016)
Příjemný romantický film pro všechny romanticke duše
Wind River (2017)
Příjemně mrazivý thriller s uveritelnymi výkony představitelů hlavních postav.
Černý hřebec (1990) (seriál)
Příjemně strávená odpoledne mých mladých let.
Thor: Ragnarok (2017)
Super marvelovka plná humorných scenek. Nejlepší díl o Thórovi.
Jumanji: Vítejte v džungli! (2017)
Příjemná komedie,kdy se člověk nasmeje. Doporučuji ji všem kdo se rádi zasmějí
Pan Popper a jeho tučňáci (2011)
Příjemná rodinná komedie. PS: miluji tučňáky
Rychlí a zběsilí (2009)
Super film, který jsem viděla v Německu a vůbec mi nevadilo, že to mluvilo německy, protože jsem tomu rozumněla.
Rychle a zběsile 5 (2011)
Super akční podívaná a zajímavá je také kombinace herců Vin Diesla a Dwayne Johnson.
Rumový deník (2011)
Příjemný film s mnoha zábavnými momenty.