Recenze (1 384)
Mluv s ní (2002)
Nádherný film. Stále to funguje. ešte aj muzika je skvelá. Najlepší Almodovar.
Synové (2006)
To je ešte lepší pedofil než Dylan Baker v Happiness
Uvnitř (2007)
Neskutočný masaker.
Matka (2009)
Títo kórejci!!! Aj som sa bál chvíľku. A pani Kim Hye-ja !!! Páčilo sa mi to viac, než Flavor of Happiness čo som videl naposledy
Cesta (2009)
Celkom nuda. Niekto tu spomenul I Am Legend. Iný level, ale tiež celkom nuda.
Šiawase no kaori (2008)
Trochu som sa strácal v prostredí, kde sa to odohráva. Ale to tempo, atmosféra. To jedlo. Tá láskavosť...
Grindhouse: Planeta Teror (2007)
Hviezda za čurdu s drevenou nohou (pokiaľ bola drevená). Inak úplná pikovina. To by si zaslúžilo odbornú štúdiu: Hovno zabalené ako banán a ľudia : " aha aký krásny banán! "...
Poslední píseň (2010)
Tieto filmy s rakovinou.... Sem i slzu uronil....
Smrt přichází v bílém (2003)
Pre fajnšmekrov. Ten humor! Atmosféra! Viac by mi to chutilo bez pointy.
Pád do tmy (2005)
Výborné. Som sa chytal za hlavu kam to lezú. Glumovia ma neurazili, dobre použitý NightShot. Jedna scéha boja s čakanmi mala estetiku mečovačky. Ani Andrejka nezaspala!