Recenze (155)
Procitnutí v Garden State (2004)
Nádherně podaný příběh o životě obyčejného "herce"
Alexander Veliký (2004)
Film mě velmi zklamal, bitvy jsou strašně nepřehledné a jsou tam 2 které trvají 5 minut... Film je strasně zdlouhavý místy dost nudný
Kameňák 2 (2004)
Snad nejhorší film, co jsem kdy viděl
Plnou parou vzad! (2002)
Film sam o sobe nebyl spatnej, ale bez nadherne Roselyn Sanchez by to bylo tak na 2 1/2 *
Snowboarďáci (2004)
Spoustu znamejch mi rikalo, jak je to dobry, mozna ze jsem od toho cekal moc a proto me to zklamalo...
Čtyři pokoje (1995)
Povidka 1) ** 2) ** 3) **** 4) *** kdybych mohl dal bych 2,5 ale radsi se priklonim k tem 2
Scary Movie 2 (2001)
Nejhorsi ze trech dilu SM ale presto jsem se bavil
Blbý a ještě blbější: Jak Harry potkal Lloyda (2003)
Desna picovina
Discopříběh 2 (1991)
lol?
Správná rodina (1996) (TV film)
do pulky jsem se celkem nudil, ale pak to zacalo bejt napinavejsi