Oblíbené seriály (10)
Robot Chicken (2005)
Městečko South Park (1997)
Perníkový táta (2008)
Rozhodně nejlepší hraný seriál, který jsem kdy viděl a nevím, kdy jej nějaký překoná. Heisenberg!
Oškliví Američané (2010)
Temný případ (2014)
Hannibal (2013)
SpongeBob v kalhotách (1999)
Griffinovi (1999)
Lepší než, už několik let trapní, žluťáci. Seriál, který se nebojí ukázat to, z čeho má děda Simpson nasráno v gatích.
Californication (2007)
Postava Hanka dokazuje, že Duchovny nepatří do starého železa. Pátou řadou jde seriál docela do kopru, ale stále je to jeden z nejlepších serošů co znám.