Recenze (88)
Elvis (2022)
Dobrej střih, obsahově však nuda ve Vegas.
Lucifer (2016) (seriál)
Lucifer is just Jessica Fletcher for milennials.
Opravdová kuráž (2010)
Dude na divokým západě je parádní a Matt Damon ani tolik neprudí, když ho roastuje 14 letá holka.
Zeitgeist: The Movie (2007)
První část o křesťanství je super, druhá opakuje známá fakta o wtc a třetí je už trošku přifouknutá konspiracemi.
Hobit: Bitva pěti armád (2014)
Kráva vydojená, prachy shrábnutý.
Doktor Strange (2016)
Docela příjemná, ale ne moc výrazná změna oproti současným marvelům, Cumberbatch je skvělej, ale jeho vtípky časem začnou trošku rušit a otravovat. Mikkelsen dostal málo prostoru, což je u herce jeho formátu velká škoda. Něco mezi 3/4*
Kmeny - Tattoo (2015) (epizoda)
Aneb o Mařce, která má čáru přes ruku a říká tomu rukáv.
Kmeny - Rap (2015) (epizoda)
Reklama na vlastní label? Ne, díky.
Máma má raka (2016) (amatérský film)
Páček slimáček!
Addamsova rodina (1991)
♥