Recenze (514)
Temný rytíř (2008)
Perfektne zvládnutá rola záporáka !
Sněženky a machři (1982)
Aj to som na pochybách, či si to vôbec zaslúži !!
Hellboy 2: Zlatá armáda (2008)
Nie je nad dve ožraté obludy !
Push (2009)
Tak toto nesiaha "Heroes" ani po členky !
Všechny moje lásky (2000)
Keď som videl to množstvo platní, pri srdci ma len tak zahrialo. Film bol pre mňa skvelá oddychovka, dokonca mi nevadil ani Jack Black !
Box (2009)
Nestáva sa často, aby som sa počas sledovania filmu viackrát pýtal "to čo má byť ?".Je isté že to nie je film pre mňa. Zaujímavo okomentované - Silas :D !
Zrcadla (2008)
Ako prvé musím napísať, horor nie je môj obľúbený žáner! Úvod bol super, no ako sa dej posúval, tak upadal aj môj obdiv. No i tak som sa celkom bavil.
Zápisník jedné lásky (2004)
Prebudil vo mne romantickú dušu - perfekt!
Počátek (2010)
Matrix na druhú!
Nováček (1990)
Možno by bolo aj vyššie hodnotenie, nebyť toho nepodareného SK dabingu.