Recenze (514)
Ta druhá (2020)
Tá 1* je za pár záberov na krásnu pláž... Až také slabé, bezduché to je. Ale určite si to nájde svojich fanúšikov.
Bosch - Prachy, Honey (2020) (epizoda)
Záver tejto časti je super, graduje to nad očakávanie.
Pozůstalí - Série 1 (2014) (série)
Neskoro som si uvedomil, že to nie je nič pre mňa. Zo zvedavosti som dopozeral celú 1. sériu, ale musím konštatovať - strata času.
Pozůstalí - Pilot (2014) (epizoda)
Niečo nepoznané, zvláštne. Dám ešte pár dielov, hádam sa to rozbehne.
Bosch - Vyhlídka (2020) (epizoda)
Trochu slabší začiatok. No na moje sklamanie - žiadna dobrá hudba ako v prvých sériách - ani jedna nota!
Volejte Saulovi - Série 5 (2020) (série)
Napriek záveru, ktorý ma nezaujal, je to dobré. Zas čakať na pokračovanie? Neviem, možno už stačilo.
Po životě - Série 2 (2020) (série)
Nebudem hodnotiť každý diel zvlášť - bolo by to zbytočné. Pre mňa jasná 5!
Zpátky do školy - Série 6 (2015) (série)
Úroveň poslednej série je žalostná, nezvládol som ani dve celé časti, možno som ani nemal dať hodnotenie...
Future Man - Season 1 (2017) (série)
Očakávania boli dosť vysoké, no ak by nestrašil COVID-19, asi by som to zabalil po pár častiach. Som fanúšik sci-fi, mám rád aj paródie, no toto bolo už často za hranicou. Priaznivcov si to našlo, no pokračovanie už pre mňa určite nieje zaujímavé.
Neviditelný (2020)
Po rokoch akoby sa niečo vrátilo. V krátkosti - komu sa páčil Hollow Man, bude spokojný (tak ako ja).