Oblíbené seriály (10)
Dark (2017)
Achtung, achtung! Toto není konzumní sračka pro nemyslící unuděné netrpělivé středoproudé ovce! Špičková záležitost pouze pro milovníky časových paradoxů a rozplétače gordických uzlů, kteří dokáží zapojit mozek. Čistě z mého pohledu se jedná o fenomenální počin se skvělým hereckým obsazením a dokonalým hudebním podkreslením, který zas na dlouhou dobu nastavuje laťku hodně vysoko. Vlastně bych mohl směle říci, že jsem patrně zhlédl doposud nejlepší seriál a to už jsem jich viděl poměrně dost. Byly moc krásné, ty tři série s postavami z městečka Winden. Při závěrečné scéně a písničce What a Wonderful World v podání Soap&Skin, která uzavírala celou tuhle časovou patálii, jsem málem uronil kapku oleje. Budete mi moc chybět, Jonáši, Marto.. i všichni ostatní. Fňuk. Mistrovské dílo! 100%
Dr. House (2004)
Jedinečný seriál s nekompromisním dacanem v hlavní roli. Kruté vtípky, černý humor, brutální upřímnost a přímá kritika. To vše a mnohem více nám nabízí tenhle seriál z prostředí nemocnice s tak trochu neobvyklými zaměstnanci. Hugh Laurie v hlavní roli jednoznačně exceluje a baví nás v každém díle novými kousky a žertíky. Asi jeden z mých nejoblíbenějších seriálů a spolešně s M*A*S*Hem srdeční záležitost. Holt doktoři 100%
M*A*S*H (1972)
Již legendární a nezapomenutelná sestava ze skvělého seriálu z prostředí Korejské války. Neuvěřitelně výborný večerníček pro dospělé. Dost krátký na to, aby nenudil a dost dlouhý na to, aby pobavil. Přesně se filmaři a herci trefili do vkusu mnoha diváků a právem je tenhle seriál legendární. Pro mne srdeční záležitost, která vždy pobaví a zahřeje u srdce. 100%
Akta X (1993)
Neměl jsem tu čest zhlédnout všechny řady seriálu, ale skvělé první dvě si určitě zaslouží 95% za naprosté rozložení diváka, který je ponořený do neskutečně záhadných případů. Jako malý jsem se často budil ze spaní po zhlédnutí tohoto seriálu a tohle mi zůstane v paměti už na pořád. Zajímavé komentáře: Galadriel, Gemini, Malarkey, Shit
Nemocnice na kraji města (1977)
"Kdyby hloupost nadnášela, tak byste se tu vznášela jako holubička." ..Další seriál z lékařského prostředí, který se mi nesmazatelně zapsal do paměti. Především primář Sova a problémy, které řešil. Nezapomenu na chvíle, strávené u tohoto skvostu československé filmové tvorby, kdy jsme společně s ostatními členy rodiny hltali každou minutu a každý dialog. Tak trochu kultovní záležitost. 95%
Dobrodružství kriminalistiky (1989)
Jeden z nejlepších seriálů z prostředí kriminalistiky. Téměř dokumentárním způsobem tu postupně procházíme všechny průlomové metody odhalování pachatelů, které se zařadily do arzenálu kriminalistů. Určitě pobavil každého, kdo ho viděl a já osobně bych si ho na obrazovkách nenechal ujít. Zkrátka paráda. 95%
Futurama (1999)
Výborné vesmírné dobrodružství od tvůrců Simpsonů. Díly na sebe nepřímo navazují a hlavní dějová linie je tedy velice zajímavá a v animovaných seriálech poněkud neobvyklá. I tak se v každém díle vydáme na dobrodružnou plavbu vesmírným korábem a prožijeme veselé dobrodružství s Frayem, Benderem a Leilou. 90%
Simpsonovi (1989)
Se seriálem Simpsonovi do domácnosti přichází náhled na (ne)obyčejnou domácnost v (ne)obyčejném městě. Perfektní odreagování a skvělý seriál jak pro dospělé, tak po drobotinu. Každý díl je originál a ukaždého se zasmějete. 90%
Jmenuju se Earl (2005)
"Hi Crabman!" ..Earl a jeho seznam hříchů, které napravuje v každém díle. Dokonalý a originální nápad s karmou. Na jeho dobrodružství ho stále doprovází jeho neméně inteligentní bratr. Spolu tak tvoří nerozlučnou dvojku, která nás bude neskutečně bavit. Nezapomenutelný zážitek. 85%
Byl jednou jeden... život (1987)
Nádherný dokumentární seriál pro nejmenší, ale i pro odrostlejší jedince, kteří z nostalgie zavzpomínají na mladická léta strávená ve společnosti červených krvinek, bacilů, leukocytů a spoustou dalších hrdinů v našem těle. Postupně se tu dozvíme o fungování celého lidského organismu. Jedinečné a nezapomenutelné. 95%