Recenze (224)
Batman a Robin (1997)
sranec, usnul sem u toho
Big Man I. - Neobvyklá pojistka (1988) (TV film)
Další z řady průměrných kriminálek s Budem. Dívat se na to dá ale lepší jsou ty víc komediální.
Breakheartský průsmyk (1975)
Zajímavý kama všude ten vlak tahali. Chtěl jsem dát za 5 ale nakonec mě zklamalo že nedostal víc prostoru ten zlej fousatej plešoun kterej mě uplně fascinoval jak vojačkovi zmrdsky prostřelil palicu.
Condenados a vivir (1972)
Johoho tak to je chuťovka. S pérem v ruce doporučuju !
Na lásku není nikdy pozdě (2009) (TV film)
Zakázat takový sračky, dělá se mi z toho blbě hned po 10ti vteřinách.
Žlutovous (1983)
Zabiju všechny kteří mi budou bránit někoho zabít !
Kid (1921)
Chaplin i decko dobry, parkrat sem se zasmal hodne na hlas ale na ty dojemny sracky mu seru.
Sbohem, Sabato (1970)
Uspokojivej počet mrtvých Rakušáků.
Odplata (1999)
Není to špatný ale oproti původnímu Point Blank s Lee Marvinem mi přišel příběh trochu čuráckej. Kdybych toto viděl jako první tak dam 5*.
Malá Velká Británie (2003) (seriál)
jo já vim