Poslední recenze (11)
Drive Angry (2011)
Krasna Amber Heard, ale inak veľmi zle urobeny film a asi najhoršie efekty roka, pre mňa 1/5
Okamžik zlomu (2007)
Zaujimavy thriller s napaditou zapletkou, skvelou atmosferou a este lepsim Hopkinsom, ja som sa bavil - 4/5
Svět podle Mallory (2010)
Celkom zaujimavy film, skvely Gandolfini, super atmosfera, zaujimave rozpravanie, ale celkovo trochu tazko uveritelne a pre mna miestami nepochopitelne - 3/5