Recenze (40)
Hotel Transylvánie (2012)
Velké tempo si film udržal prakticky po celý čas. Niekoľko výborných vtipov, veľmi veľa dobrých vtipov a haluzné postavy dotvorili skvelú kulisu tohto netradičného animáku. Skvelé rozptýlenie v skúškovom období:)
Looper: Nájemný zabiják (2012)
Predstavoval som si, že pojde o spoluprácu medzi Willisom a Levittom. Počas celého filmu ale chceli obaja niečo iné a preto ma to až tak neočarilo. Samotný film a scenár bol v pohode a tych 70% si to koniec koncov zasluzi.
Šestý smysl (1999)
Klasika, ktorú som si konečne pozrel až v roku 2012. Veľmi prepracovaný film, výkony hercov famózne a ten koniec tomu nasadil 5* korunu:)
Lidská stonožka (2009)
Dosť nechutné, dosť strašidelné a dosť úchylný nápad. V hororovom žánri ale taký priemer.
Diktátor (2012)
Skvelá komédia, skvelé hlášky a bavil som sa celý čas. Videl som ten film už parkrát a rozhodne to stojí za to. V komediálnom svete 2012 je to TOP.
Můj otec je šílenec (2012)
Až do velkých absurdít a trápností zachádzal tento film. Keby to bolo trochu miernejšie a so serióznejším humorom, tak to mohlo byť na viac hviezd.
Prci, prci, prcičky: Školní sraz (2012)
Tak toto vyšlo. Herecké obsadenie skoro také isté ako v predošlých dieloch, vtípky minimálne na úrovni tých starších a toľko pekných žien, že proste nejde nedať 5*.
Soumrak mrtvých (2004)
Tento film mi proste sadol. Nie som nejaký nadšenec britského humoru, Pegga ale mám rád, a v tomto filme stvárnil "superhrdinu", ktorému nevychádza vždy všetko podla plánov. Veľmi podarená hororová komédia.
Nedotknutelní (2011)
Tak tomuto filmu som sa vyhýbal chvílu (Made in France), ale keď som sa odhodlal a pozrel som si ho v blue ray kvalite, neľutujem ani jednu minútu strávenú pozeraním. Film rýchlo ubehne aj vďaka výkonu Omara Sy, ktorý je brilantný. Jeho humor mi proste sadol.
Zásnuby na dobu neurčitou (2012)
Mám rád J. Segela i E. Blunt. Komediálne prvky filmu sa mi páčili, niekedy to bolo zdĺhavé ale v konečnom dosledku sa film vydaril. Zaradil by som ho medzi oddychovky na dlhé zimné večery:)