Recenze (86)
Vlčí jáma (1957)
A Jiřině Šejbalové pět hvězd!
Život podle Dana (2007)
Naprosto nechápu všechny ty hvězdičky! Film o naprostém nudném a předvídatelném HOVNĚ!
Voda pro slony (2011)
Výborná dramatická pohádka:)
Cizinec (2010)
Kdyby tam nehrali tihle dva, tak nevim, nevim...Buď je to tak strašně předvídatelný, nebo jsem už sakra dobrá a budu se asi už celý život nudit a nepřekvapovat se!:)
Černá labuť (2010)
Jedna navíc za výkon Natalie, ta si teda jede!!!
Pařba ve Vegas (2009)
Nejhorší je, že to úplně chápu!:D
Kuky se vrací (2010)
Krásně vmyšlené, krásně udělané, ale pro mne nepříliš zábavné, bohužel...
Jíst, meditovat, milovat (2010)
Snad největší zklamání mé Julie, nečekala jsem nic extra, ale tohle bylo i na oddychovku slabé. Co se týče Javiera Bardema to Eat, Pray bych vynechala!:))
Čokoláda (2000)
Čekala jsme trochu více, u mne je to jen 3,5*..., ale musím říct, že ač nesnáším sladké, měla jsem na tu čokoládu fakt chuť!:)
Doktor od jezera hrochů (2010)
Tragéééédie! Kdyby nenatočil Slunce, seno... a Princeznu ze mlejna a Jasněnku, tak ho zabiju!