Recenze (86)
Takmer ružový príbeh (1990) (TV film)
Skoro si ten film nepamatuju, viděla jsem ho jako hodně malá, ale celý život se mi z něho objevují útržky, zvláštní...takže prostě určo aspoň 4*:)...až s ena to kouknu znova, tak to třeba poupravím, marně ho všude hledám...
Ulovit miliardáře (2009)
Už si nemyslím, že Panic je na nic je nejhorší film na světě!
Alenka v říši divů (2010)
Ta Wasikowska je cela Gwyneth!:) 3D efekty nic moc, jen jak pada do ty diry, to byl teda srumec:) jinak jsme cekala vic a pivko po kine bylo lepsi:)
Vdáš se, a basta! (2007)
ta třetí * je za Keaton a její výraz při mečení koz v tom pornu:D
Hledám Amy (1997)
Zprvu jsem chtela dat 3*, ale od 75. minuty az do konce jsem nemohla uverit svym slechum:) Mazec, skoda, ze to takhle nechapeme vsichni...
Vzhůru do oblak (2009)
Začátek moc pěkný, na animák zajímavý a dojemný, ale pak uz jsem se nic moc extra nebavila...
Zataženo, občas trakaře (2009)
Zase něco jiného, nápad parádní, myslím, že i dost humorné. Animáky s jídlem mají nějaké úspěchy:)
Bratři (2009)
Pěkné herecké výkony, pěkný příběh drasající mou psychiku.
Julie a Julia (2009)
Já se z tý Meryl jednou regulérně po...:)
Lítám v tom (2009)
Konečně něco jiného, zajímavého a neprůhledného...moc pěkné! A jak fandím těm ženským postavám mrchy, tak tady mně zamilovaného George bylo opravdu líto, pocit, kdy se chcete změnit, ale nikdo vám na to není zvědavý a vám pak nezbyde než zůstat ve starých kolejích...smutné.