Recenze (268)
Smrtící válečníci (2009) (pořad)
Zajimavý dokument, který se musí brát s rezervou. Ale určitě je dobré ukázat jaké kdo měl zbraně, obranu i taktické myšlení a je zajimavé porovnat je s někým druhým s kterým se nikdy nemohl potkat.
Bratrstvo neohrožených (2001) (seriál)
Tohle to je strop! Příběhy z druhé světové zpracovány DO 10. DÍLŮ. Už ten začátek a hudba když začíná díl působí na diváka emotivně. Kamera, zvuk, střih všechno paráda. Tomuhle nejde nic vytknout. Určitě nejpovedenější dílo o druhé nebo z druhé světové.
Nedotknutelní (2011)
Žádná lítost ani litování, ale ukázat ,že žiovt za jakých koli podmínek se dá udělat zábavným. Tak takhle přesně to je. A hodněkrát jsem se i dost nahlas zasmál :)
Útěk do divočiny (2007)
Tak silný příběh mě hned pokládal otázky . Jaké to asi je být takhle dlouho sám, jen já a příroda ? nezbláznil bych se? jakou asi člověk musí mít odvahu , udělat tenhle krok? Co se mu honí hlavou ? Jedno jsem ale nečekal a to je ten konec
Jumanji (1995)
Mám tenhle film rád, přivede mě vždycky na ůplně jiné myšlenky a vracím se do dětství
Captain America: První Avenger (2011)
Tak jak jsem někde azslechl CPt. Amerika je takový hrdina nehrdina, není to ničí oblíbenec, je nenáápadný jakoby ani nebyl... a taky moje hodnocení je takové
Ordinace v růžové zahradě (2005) (seriál)
Bez nápadu, děje, scén a zábavy. Prostě si sedněte například do čekárny na chirurgii. Hodinu a pul se tam dívejte do zdi, na čekající pacienty a na procházející sestřičky a vyjde to uplně na stejno..
MasterChef (2012) (pořad)
Další skvělý pořad od tv nova. Humus velebnosti ...
Strážci vesmíru (1993) (seriál)
KUs mého mládí, je to opravdu blbost ale tenkrát jsem to miloval...
Hry bez hranic (1965) (pořad)
Já tohle miloval!