Recenze (8 224)
Pařba na třetí (2013)
Sorry chlapci, ale nepřijdete mi nějak vtipní.
Pavoučí labyrint (1988)
To je jak Jáma a kyvadlo, akorát že shit.
Past na žraloka (2006)
Mám rád mluvicí ryby. Mám rád podmořskou atmosféru. Pohoda jahoda filmeček.
Paranormal Activity: Next of Kin (2021)
Nedivím se, že Paranormal activity má tolik dílů. I po tolika dílech to vždy místama aspon minimalně něčím zaujme. Ale díl od dílu slabší a slabší.. tak už to prostě bývá. Smiř se s tím Ivane.
Pan Včelka (2007)
Potřeboval jsem si nějakou kravinou vypláchnout mozek. Tohle přišlo vhod. Vtipná blbost.
Panter (1995)
Za mě celkem nuda s málem akce.
Palebná síla (1979)
Připomíná to ty starý béčka s Norrisem, akorát, že to nemá tak přehnanou akci a zábavu. Bohužel.
Osombie (2012)
Drzej shit. Jedna za pakistán.
Osobní spravedlnost (2007)
Tohle točil opět DEMENT. Jdu blejt.
Osmá noc (2021)
Krví politej ultra blábol. Děs.