Recenze (8 224)
Jezero vs. Anakonda (2015)
Trapas vidět.
Jezero 4: Poslední kapitola (2012) (TV film)
Chutný a krvavý jak zajetá zvěřina podávaná za sirova.
Jezero 3 (2010) (TV film)
Tady se poučili z předchozího dílu a aspon tam je nějaka akce.
Jezero 2 (2007) (TV film)
Plečkoidní švorcovina o lidech. Krokodýla jsem si sotva všiml.
Invincible (2020)
Plečka hoven plná drahých aut ale příběh chudší nežli oliver twist.
Jesse James: Lawman (2015)
Čim to zas točili proboha? Průserem?
Jeníček a Mařenka: Soumrak čarodějnic (2013)
To vypadá, jak kdyby to točili češi normálně.
Hon na orla: Bod dopadu (2006)
Nevim no, kdyby to netočil a nestříhal uplnej dement, tak si myslím, že to mohl být celkem průměrnej akčnák.
Hodiny beznaděje (2008) (TV film)
Berenger z tý nudy usnul za volantem. Bezvadný.
Globální kolaps (2017) (TV film)
Hnusná nuda v lesíku co k tomu napsat.