Recenze (8 224)
Absolutní moc (1997)
Jedna hvězda z lítosti. Celej film kecy a nákej ples, kterej nikoho nezajímá.
Absolutní právo (1996)
Naprostá slátanina. Příběh jsem ani nějak nepochopil..nějakej týpek klonuje sebe sama jako ženskou a Lorenzo je nějakej fízl s divnýma čočkama.. no prostě fakt ptákovina. Mě to nezaujalo.
Absurdistán (2006)
Už jenom za ten námět dávám palec nahoru. Terry Crews jako prezident a film Prdel nezapomenutelný. Komedie s paradnim nápadem do náhledu do budoucnosti. Ps: myslím že to fakt tak bude.
ACAB: Všichni policajti jsou parchanti (2012)
Plešatý, drsný jak šmigrlpapír držky, udivení policajti, polygon.. Vyhrocený čoromoro s vyhrocenýma držkama ve vyhroceným městě, vyhrocený situaci, vyhrocenost.
Accident Man (2018)
Po kurva dlouhý době pořádně našlapanej akčnak u kterého by mi ani nevadilo, kdyby byl třeba o půl hodky delší. Spoiler a zároveň jediný mínus, který mě spíš víc mrzelo než sralo, že skoro všechny ty zabijaky oddělal během pár minut...přišlo mi to hrozně urychleny..ale tak co bavil jsem se.
Accident Man 2: Zabijákova dovolená (2022)
Hrozná hovadina, ale ty fighty jsou okey.
Ace Ventura: Zvířecí detektiv (1994)
skvělá komedie s Jimem Carreym
Ace Ventura 2: Volání divočiny (1995)
jsem rád že to není uplně to samý jako jednička tentokrát se to odehrává v divočině a Ace má spoustu nových věcí z čeho si může dělat srandu :)
Acid House (1998)
První příběh docela zajímavý jakou můžete mít v životě zasranou smůlu, další byl taky zajímavý a třetí byl nejvtipnější jedno mě sralo ale nejvíc.. zakončení těch příběhů. Když už se to tak dobře rozjede ten konec by mohl být taky dobrý tyhle tři příběhy to nemaji ani jeden. Zajímavý námět, na hovno konec.
Action Jackson (1988)
Řadím mezi akční klasiky. Tohle mě moc bavilo, hlavně některý hlášky byly fajn. Ten konec sice trošililinku odfláknutej, ale to nevadí nájezd v tom autáku do ložnice taky dobrej. Akcička, stříleníčko, hlášičky.. takhle to má být.