Recenze (8 224)
Démonova levárna (2013)
Poster mluví za vše.
Cesta kovbojů (1994)
Mě rodeo nebaví sorry. A Harelson má na hovno komedie.
Stopař: Ve jménu spravedlnosti (2019)
Nějaký nudný pochuzky s Lundgrenem.
Ninja Assassin (2009)
Koho zajimá nějaká kriminálka, když chce pořádný ninja souboje? Sračka.
Želvy Ninja (2014)
Né ta jedna neni za Megan Fox a ani za ty hnusně udělaný želvy a ani za ten trapnej děj. Je to za to, že jsem viděl u vetší hovna a tohle nepovažuji za ztrátu času.
Ted Bundy (2002)
Debilní televizní film jenž vyvolává mozkovou paralízu.
The Terror Within (1989)
Takovýhle náměty jsem schopnej vymyslet během tří minut na hajzlu a to jen letmo.
Cutter (2005)
Nudná Norrisovka.
Psí detektiv (2018)
Občas to byl fakt vrchol trapnosti, ale kdybych byl dítě, tak by se mi to líbilo to vim.
Rudá voda (2003) (TV film)
Céčková záležitost, která má lákavý jen obsazení.