Recenze (8 224)
On je žena! (2005) (seriál)
Dřív každej neměl internet..takže ste na ty hovna v TV prostě koukat museli.
Ordinace v růžové zahradě (2005) (seriál)
TV prujem.
Buffy, přemožitelka upírů (1997) (seriál)
Seriál z dětství.
Hostel (2005)
Na začátku fakt jako dost hutná atmosféra.. pak se to vyvinulo v docela napínavou atmosféru a celkově mi to nepřišlo vubec špatny.
Vodonoš (1998)
Na chill dobrá komedie.
Naruto: Šippúden (2007) (seriál)
Srdcovka.
Tohle je Sparta! (2008)
A když to byl asiat, tak ho dali Bradovi a Angeline
Černý rytíř (2001)
Dal sem po dlouhé době repete a moc mě to nebavilo upřímně. Je zvláštní jak některý humor zestárne špatným směrem..
Krvavé narozeniny (1981)
Skvělej slasher s parádním ost připomínajíc Psycho a Jaws. Herecké výkony a kamera na jedničku.. možná bych pár věcí udělal jinak, ale nakonec jsem si uvědomil, že by to nebylo ono. Milé překvapení.. nečekal jsem, že si film tak užiju.
Zběsilý vztek (1987)
Jedna za gore sceny a za hudbu...zbytek mě neoslovil.