Recenze (8 224)
Utøya, 22. července (2018)
Příjemně nepříjemnej zážitek. Psycho.
Správci osudu (2011)
S tak originálním námětem šlo vytěžit mnohem víc..
Denní světlo (1996)
Stelon jde zachranit tlupu kriplu do rozpadajiciho se tunelu...bohužel jich umře strašně málo.
Co horšího se může stát? (2001)
Hrozná suchota.. Lawrence a Devito tak dobry obsazení a scenárista si snima vytre prdel. Jedinej kdo srsel vtipem svou povahou byl ten buzik detektiv, kterej si svou roli očividně užíval.
Umění války: Zrada (2008)
Naprosto bezduchá nudná břečka.
The Thinning (2016)
Možná ze začátku dost zajimavej námět, kterej je ale blbě spracovanej a ke konci už to začne lehce otravovat.
Operator (2015)
Akční béčko, který může sem tam pobavit honičkama, přestřelkama, obsazením, ale na druhou stranu je to až moc hloupý a jednoduchý.
Řeč peněz (1997)
Tucker hrozně nedocenenej typek..mohl by dostávat lepsi role ma rozhodně navíc než na nějakýho prchajiciho CJe ze san andreas se suchyma dialogama, kterým by se zasmalo jen batole a Šýn je tu vážnej a nevyraznej.
Mistrovský plán (2011)
Jedinej kdo tady byl vtipnej byl Edý Márfy..jenže ten tam byl až od půlky a málo. Námět obyčejnej jak tužka z ikei.
Stroj času (2002)
Začátek bezchybnej..nápad s rozpadajícím měsícem dost jako psycho super..pak ale se jede dál a ztrácí to ten šmrnc a ubírá na zábavě..nějaký orkove unašejic lidi do písku mě moc nenadchli a ten mlaskací upir docela fajn.