Recenze (8 224)
EXODUS: Bohové a králové (2014)
Jakmile začli mít krokodyli hlad, krejzy frogy skalali z vod a začli hnit tak, že všude byly mouchy a žrali lidi zaživa, začlo mě to nehorázně bavit..romantickej začátek nebyl nic pro mě a zdrhaci konec mě docela zajímal. Bál jsem se toho, ale nakonec fajn.
V jako Vendeta (2005)
Další protrpěnej desetihodinovej tiátr. Viděl jsem hodně mrdek, ale až tak velkou mrdku jsem dlouho neviděl. Ňákej zoro s hučkou Lojda na hlavě tam celou dobu mele pátý přes devátý a Portman leč pěkná je, tak tady to nezachranily ani ty culíčky. Celej příběh je hovno vycucany z prstu, ukecaný na něco extra si hrající. SPOIL; Vrchol bylo, když maskoun zatknul Portmen do žaláře schovanyho za jeho obyvakem na měsíc skoro bez jídla a jí jediný co vadilo bylo, že ji oholil hlavu. Akční to bylo asi jako zaplivana zeď, thriller by bylo kdybych tomu dal nejakou hvězdu a scifi jsou tady ty procenta.
3000 mil na útěku (2001)
,,proč vlastně hlavička, když jsem s tim kriplem fotbal nehrál?" Natural born killers v trochu lepší verzi. Pět týpku jdou vybrakovat kasíno v Las vegas, kde ženský letěj na hajzly a na prachy. Za ty dvě hodky jsem se bavil, sice mě občas fakt sral střih a kamera, ale závěrem je mi to fakt fuck. Russell byl parádní týpek, ale nejvíc mě zaujal šílenej Costner, kterej tasil kvéry za doprovodu skvělýho metalu a rocknrollu. Courteney Cox je kost a ostatní taky spokojenost.. všivák Slater, nasraná držka Ice-T aka ,,taky si chci dát sendvič", Arquette a jeho úsery, Woodbine a jeho mezera mezi zubama a hláškující fízl Pollak ,,nechceš něco svařit?". Béčkovej akčnák a atmosférou jak ze zlatých akčních 90tek a ten feel žeru.
Upgrade (2018)
Nevěřil jsem, že mě to chytne. Zdálo se to ze začátku předvídatelný (což teda bylo až na ten uplnej konec, který se mi hodně líbil) a taky se to snažilo hrát na city (což nevyšlo). Na druhou stranu se příběh vyvíjel v celkem fajn polehoučku akční s nádechem scifi béčko (nikoliv horor, jak se tu uvádí) a ja se slušně bavil.
Extinction (2018)
Rozzuzlení, akce, dobrá pointa. Za mě lepší než nejaká předražená na efektách, extra nutně dlouhá mrdka.
Všechno nejhorší (2017)
Celkem dobrej slasher s velmi odlehčenou atmosferou v časový smyčce.
Vražedná přání (2017)
Zabavná vyvraždovačka ve stylu Final destination.
Pařba ve Vegas (2009)
Na první dobrou možná tak uchazejicí dobrodružstí. Na druhé shlednutí nudná přeceněná metalíza.
John Carter: Mezi dvěma světy (2012)
Co tohle bylo za suchý z nosu? Jobs se musí obracet v rakvi když mu tenhle film byl věnovanej.
Saturn 3 (1980)
Jeden velkej omyl. Čekal jsem scifi béčko na aspoň trochu zábavné úrovni v prostředí u saturnu, který miluju, ale všechno prostě špatně. Efekty a vizual jak z šedesatek (outland co vyšel chvíli po tomhle skvostu vypadá mnohem líp) tohle působí strašně levně..hlavně, že tam je Kirk, kterej mě akorát nudil, Keitel byl divnej chtěl furt šukat a celý to bylo takový divný drama na (nechutně udělaný) kosmický stanici. Řeší se tam nejakej robot a je to prostě ztráta času.