Recenze (8 230)
Match Point - Hra osudu (2005)
Kecy, žvásty, drama.. jedna za Skárlet.
Na dotek (2004)
Dramíčko o mezilidských vztazích. Fnuk fnuk.
Na ostří nože (1997)
Výlet se zvrtne v boj o přežití. Nic moc.
Muži, kteří nenávidí ženy (2011)
Švédský hovno o nějaký emo-gothický krávě. Švédi at radši dělaj nábytek.
Muž, který nebyl (2001)
Černobílá vyžvatlanost. Mě to osobně moc nechytlo.
Muž ve stínu (2010)
Chválím herecké výkony, ale od půlky to začne nudit jak kretén.
Mstitel s píšťalou (1986)
Hodně pěkný ninja film, jen té akce mohlo být více.
Mr. Brooks (2007)
Užvástanost bez děje.
Milionářský expres (1986)
Dobrý akčnák s dobrou akcí a Syntyja Rodrok jako Čak Norys.
Magický krystal (1986)
Taková dobrodružná, akční vymletost.