Recenze (1 864)
Kukačky - Epizoda 12 (2023) (epizoda)
Dlouho stojící vývar trochu rozvířily a osvěžily Barešová s Hacurovou..
A pak přišla láska... (2022)
Pochvala za velmi přirozené hraní a vztah Tomicová-Venclovská jednička podtržená. Jináč mi ezo zážitek na houbách vyšumí rychlejc než můj vlastní minulé léto...těch mořských zvířátek koupajících se v ranních mracích na srpnové obloze. 50%
Ženská pomsta (2020)
Já jsem si to stejně pustil jen kvůli mé první filmové lásce Evičce Vejmělkové, které to i po padesátce moc sluší. O to víc mi je líto, co vymysleli s manželem, kterýmu zmizel um někde v polovině devadesátek, za nepodařený blábol ze života. O pomstě žen na svých vlivných a zaopatřených hovad bez špetky lidskosti, o kterých to zjistili asi až po 30letech manželství žíjící v přepychu. Jojo takový je ten náš zahnilý, kýčovitý rybníček v českých luzích a hájích s reklamou na prvním leknínu. Mimoch. pan Kohák tam byl vlastně proč? 10%pro Evičku..
Vejce – Příběh natvrdo (1975)
Severská bizardnost o neukojených potřebách mladého člověka, který se sice narodil s mega zlatou lžíci u pusy, ale k čemu to je, když vám despotický průmyslový maniak otec říká ´´to.´´ Srdceryvná scéna o pádu do rybníka a survival prožitku jakožto životního restartu a očisty, to už asi nikdy nezapomenu. Celkově trefná satira na šílenost komerční výroby, třídních rozdílů a jeho vlivu na lidi a společnost. 70%
UFC 287: Pereira vs. Adesanya 2 (2023) (pořad)
Za zmíňku z prelims Pyfer a jeho KO likvidace GM3iky. Gastelum-Curtis asi jedna z nejlepších štípanejch za poslední turnaje. Ohromná odolnost brad obou týpků a jistý návrat mezi elitu Kelvina v MW. Na mainu první překvápko prohry Rosase Jr., který vše narval do grapplingu v prvním kole, ale nestačilo to. Soustředěný Rodriguez našel cestu jak pavoučího muže udolat. Masvidalův né přiliš šťastný odchod do penze a Israel dvěma bombami z pravačky mění score 1-3 stále pro Pereiru. To už to zas vypadalo, že ho Brazilec prostě umlátí directama na pletivu a vono ne. :)
Slovo (2022)
Beata Parkanová jakožto slovo - poslední záruka o rozhodnutí stát při čemkoliv spolu jako nerozlučná rodina. Analytický Finger v nejistotě proti tehdejšímu politickému zřízení. Velice charismatická a pevná Mikulková jako matka tmelící vše. Juříčkova statická kamera snímající vnitřní pochody postav naslouchající okolí. Pro mě silné scény s (ne)vyřízením věcného břemena a rodinná chvíle v kuchyni matka, sestry, dort. 60%
Tetris (2023)
Až na pár honiček v autech či vyhrocených situací agentů z období upadajícího Soviet Union a KGB je film celkem zábavná 110 minutová konverzačka o složitém prodeji práv na jednu z nejpopulárnějších her. Pro fandy Tetrisu v pravděpodobně poslední užitečné věci, která kdy přišla z Ruska. 70% +za synťákovou hudbu.
Nejdelší den (1962)
Nehorázná filmová výprava největšího invazního tažení v moderní historii, skvěle namíchaný koktejl pro příznivce militarismu z pohledu obou stran..85%
Zulu (2013)
Né všechny pláže se lesknou a třpytí krásnými exotickými dívkami, některé jsou spíše zalité krví a experimentální drogou jako pozůstatek nehezkých dob Apartheidu v JAR. Detektivové rozkrývající zločin v syrové podobě, Forest Whitaker s tradičním chladem a Orlando Bloom a jeho dokonale sešlehanou a unavenou tváří. 75%
Jan Koller: Příběh obyčejného kluka (2022)
Jako fandy fotbalu a pražského S je mi líto, že tohoto kluka z vísky kdysi parta kolem Horsta Siegla v podstatě vyštípala spolu s navedenými ultrafans z áčka. Je to nemízící kaňka na jinak úžasné fotbalové kariéře pohodáře Honzy. Díky za památná utkání v S i v repre, která se v tomto dokumentu všechna přehledně proberou. 75% P.R. v podobě nákupu v márketu no comment.. :)