Recenze (66)
Backtrack (2015)
Mám dvě otázky: *SPOILER*!!! 1) Jak a kdy zemřel Sam Neill, proč mu poslal ty ostatní mrtvé, když s případem sám nemá nic společného? 2) Co se stalo Brodyho manželce, když posledně vysadila prášky? To mě dost zajímá :-D.
Ledové království (2013)
Líbí se mi ten "návrat ke kořenům", kdy se v Disney filmech hodně zpívalo a posouval se tím děj. Paráda!
Dracula (2009) (divadelní záznam)
Naprosto zbytečné předělání muzikálové klasiky.
Hon (2012)
Jeden z "nejhorších" filmů, které jsem kdy viděla. Ještě teď mám zkroucené všechny vnitřnosti.
Spring Breakers (2012)
No z Jamese Franca jsem měla nahnáno.
Tunel smrti (2005)
Já to teda vůbec nepochopila.
Hostitel (2013)
Hmm...knížka mě bavila, ale tohle bylo takový nijaký...
Bylo, nebylo (2011) (seriál)
Je mi líto, ale druhá série je prostě špatná.
Nezvratný osud 4 (2009)
Dvě hvězdičky. Jedna za úvodní titulky, druhá za ty závěrečný.
Madhouse (2004)
Vzhledem k tomu, že jsem viděla Prokletý ostrov, mi po 10 minutách filmu bylo jasný, jak tohle dopadne.