Recenze (1 372)
Film o filmu: Babovřesky (2013)
Vynikajúce. V tomto krátkom filme som sa dozvedel všetko čo som potreboval ,aby som sa akémukoľvek dielu Babovřeskov vyhnul veľkým oblúkom.
Stahovák (2009) (pořad)
Na dobu vzniku a technické možnosti pozerania online videií v celku OK.Taký novší Neváhej a toč.
Pekelná kuchyně (2019)
The Godmothers 33 1/3.Zázrak sa podľa očakávania nekonal, ale film si moju pozornosť udržal až do konca. Dobrý priemer.
Největší pecivál na světě (1982)
Moja najobľúbenejšia slovenská rozprávka. Či skôr horor ? 😄👹💀
Perry Mason (2020) (seriál)
Ako skalný fanúšík Perryho Masona v podaní Raymonda Burra som sa k tejto serií približoval dlho a opatrne.Nakoniec ma toto "Noir" podanie veľmi oslovilo, až som sa od toho nemohol odtrhnúť a čučal som na to po večeroch až do neskorej noci.Ikeď to politicky korektné prerobenie postav na "LGBT a Black Lives better postavy mi Vážne pohlo žlčou.
Legenda o slavném návratu (2000)
Dobrá,sladká dobre vychladená limonáda šprtnutá troškou ginu, ktorá zaručene zlepší náladu.
Hrátky s ohněm (2019)
Vydržal som 38 minút. Takú ľahvôdku si treba vychutnať.Preto som si to rozdelil na dva diely. Druhý 58 minútový diel ma čaka v najlepšom prípade o rok.Po druhom Matovičovom výškrabe a plnej miske fazuľovej polievky som sa odhodlal to dopozerať.Nakoniec hodnotenie navyšujem na 60%
Adamova jablka (2005)
Tak toto mi vôbec nesadlo.Pár pútavých momentov ,ale ko celok to vôbec nefunguje.
Juno (2007)
Fine film, ale podľa mňa až priveľmi preceňovaný a oceňovaný.
Dezertér (2002)
Absolútne bez iskry.Ponižujúci výcvik vo francúzkych cudzineckých legiách bol už toľko krát omielaný až je to nuda.Mladý Tom má oholenu hlavu, pravdepodobne kvôli súbežnému natáčaniu Star treku X: Nemesis.