Poslední recenze (184)
Feministický porno číčy (2010)
..naturalistická odysea..
Iluzionista (2010)
Animace téměř jako z Broken Swordu, podmanivé skotsko, téměř baladický charakter a očividné tvůrčí nadšení dávají dohromady poctivý, sice nevzrušený, ale tak moc milý film, že i králíka by oplakával..
Hlídač č. 47 (2008)
Dobrá kamera, Roden, průměrná Siposová. Ostatní bohužel pod laťkou, kterou navíc české filmy nenasuzují nijak výjimečně vysoko. Už jen úvodní font písma mě přinejmenším zarazil, pokračovalo to pitomou doslovností a předvídatelností, přehršelem emocionálně silných silných flashbacků (těch bylo opravdu moc) a nakonec i hezky podmanivých záběrů trati a zimy bylo opravdu přeplácáno - prostě nezvládnuto po režijní stránce, navíc Václav Jiráček byl herecky víc než dost špatný.