Recenze (528)
Smetánka v bryndě (2013)
Svižné nápadité vtipné. Především je to komedie, ale lehce je cítit i socialistická nota (záměrně zde používám -listická, to není zkomolená sociální), která má tedy v celé hispánské Americe viditelně zapuštěné kořeny ;-)
Práskač (2013)
Smutnej film, co se jím protrápíte až do konce ... jen z respektu dávám 60%
Yamakasi (2001)
Pěkné ukázky parkouru, jakási filmová linie je spíše pouze umírněnou obžalobou společenského řádu, jež nechápe potřeby pracující mládeže.
Před svatbou ne! (2001)
Svižná komedie o dvou intrikářskách s velmi drsnými metodami holení movitých mužů. Pro mě svým způsobem nový způsob zpracování tohoto tématu. Každopádně film má své místo v proudu komedií a nejméně na první zhlédnutí je trochu objevný.
Psí odpoledne (1975)
Silný, těžký, ale především velmi precizně natočený film. Postupné procházení se po tématech a fenoménech doby vzniku, výborní herci i dialogy. I přes komediální prvky žádná oddechovka...
Poslední loupež (2001)
Překombinované a zmatené jak opozdilá včelka v podzimní den. Při důsledném nemyšlení se dá jednou přežít ;-)
Zabijáci z Tokia (2000)
Tak 30-35 let zpátky měly postavy ve východoasijských filmech neskutečně dětské naivní jednání i myšlení. Tento film mě danou reálii připoměl :-(
Neprůstřelný mnich (2003)
Komedie, co se dá vidět - nečekejte velká tajemství ani hluboké myšlenky ;-) mnich je vcelku sympatický a film má spád ...
Obchod je obchod (2004) (TV film)
Vcelku jemné, milé a hravé. Připomíná styl Moureta, že by se jednalo o jeden z kořenů jeho inspirace ;-) myšleno dílo a filmový jazyk Chesnaise (?)
Muži v naději (2011)
Lehká zábava, jinak je ovšem nevěra ve většině případů, oproti pohledu filmu, jen k bolesti a rozkladu :-) zde si však pouze "rošťácky" hrajeme s myšlenkami ...