Recenze (160)
Malý toaster (1987)
Malej touster to rozjede s hadrem, lampou a vysavačem. Kdo neviděl, neuvěří. Agitka, která radí amíkům, aby nevyhazovali jetý věci. Opravdu nepadla na úrodnou půdu. Starší dítě se u toho nebavilo, mladší dítě se u toho nebavilo a jejich otec se u toho nasral.
Total Recall (2012)
Ukrutně špatnej remake. Kdyby tam aspoň obsadili usměvavýho taxikáře z originálního filmu. Hvězda za námět
Nebezpečné vztahy (2016) (pořad)
Přestávám věřit na růžovou lobby. Jestli v tomhle účinkuje Honza Musil dobrovolně, tak je to kripl, co udělá pro prachy už opravdu všechno
Alenka v říši divů: Za zrcadlem (2016)
Poctivá mizérie. Jedna hvězda je za cestování v tom chrononěco přístroji. Alenka prováděla akrobacii ala Luke Skywalker! Scénář slabej, triky hrozný, postavy komplet hnusný ksichty, co diváka budou ještě dlouho strašit po nocích. Nezpochybnitelným kladem je to, že johny depp si tu není podobnej. Vidět to Carroll na premiéře, asi by to kino vystřílel
Hardcore Henry (2015)
Jedna hvězda za nápad s kamerou. Jinak nudná, tisíckrát omletá, předvídatelná sračka vhodná pro kluky, co si představujou, jak někomu rozbijou hubu.
Oko v oblacích (2015)
Krásná hvězdička za ten heleny sestřih. Jinak to bylo na pomezí zácpy a obtížného porodu. Plačicí američtí řidiči dronu byli podobně uvěřitelný, jako výbuch hellfiru, po kterým nezůstal v zemi kráter. Dokonce si myslim, že Rickmana tenhle film zabil!
U Konce světa (2013)
Hezký a hlavně se po tomhle filmu s radostí odcházim ožrat. Takže v mém případě plní svou kulturně sociální funkci. Ke konci krapet stejny, ale porad dost dobry
Abraham Lincoln: Lovec upírů (2012)
Jedna hvězda za to, že to je barevný. A to není zas tak moc! Tenhle film dávali onehdá během letu a byla (a pořád je) to tak nudná blbost, že sem radši koukal na ten program o aktuální poloze letadla
Tahle země není pro starý (2007)
Sice blbost bez logiky, ale koukat se na to dá
Zvrhlé panství (2015) (seriál)
Sračka