Recenze (6 425)
Číslo 5 žije (1986)
Sci-fi ani tak ne, ale rodinný film s nesmírně sympatickým robůtkem. Do šrotu bych ho opravdu nedával.
Bulšit (2001)
Kupodivu trefná a vtipná komedie. Jedna, opravdu, z mála. Potřeba vidět filmy, na které se tady naráží, jinak smích není zaručen.
Knight Rider (1982) (seriál)
Hajzloff fuck off. Kitt je ale parádní. Kdo by nechtěl auto, který řidiči vytře i prdel? Skvělá úvodní znělka.
Mr. Bean (1990) (seriál)
Kdo nezná Beana, nezná humor. Ty jeho ksichty jsou nenapodobitelné.
Bratrstvo neohrožených (2001) (seriál)
Tohle je věrohodný obraz války. Zabaví nejen díky akci.
Tři oříšky pro Popelku (1973)
Skvělá česká pohádka. Ty umíme, když chceme. Jen Gott mi tady vadí. A Trávníček není pohledný herec. Ke kočce, jako je Šafránková, se tady nehodí.
Kolja (1996)
Svěrákův nejlepší a nejdojemnější film.
Císařův pekař - Pekařův císař (1951)
Česká klasika. Werich jako vždy super.
Na Hromnice o den více (1993)
Vtipná a originální komedie. Já bych tady ale více uvítal Robina Williamse.
Pro pár dolarů navíc (1965)
Už ne tak dobré, ale stále zábavné. Eastwood to jistí.