Recenze (127)
Temné stíny (2012)
Temné stíny potvrzují moji hypotézu, že Timu Burtonovi docházejí nápady. I když ho mám pořád strašně moc ráda, jeho filmová estetika je neustále stejná. Ale asi to tak má být...50%.
Sweeney Todd: Ďábelský holič z Fleet Street (2007)
V ambiciózní burtonovce nechybí ani tentokrát ambiciózní Johnny Depp.Tim si s divákem zahrává především prostřednictím ústřední postavy Sweeneyho Todda. Ačkoliv dokáže divák s postavou soucítit a pochopit její motivy, každá strana má dvě mince a Burton dobře ví, že pravděpodobnost, že padne panna nebo orel je padesát na padesát. Nejmarkantnější splynutí těchto dvou odvrácených stran nabízí samotný závěr filmu, který divákovi, čtoucímu mezi řádky, nabídke lahodné vypointování. Za mě 100%.
Bellflower (2011)
Správný nezávislý film, jak má být. Ještě další den jsem nad Woodrowem přemýšlela :-) Doteď nevím, jestli jsem závěr pochopila správně a neustále mi to vrácí zpět do děje. Ta Milly byla fakt pěkná mrcha, Aiden super kámoš. 90%.
Za tabulí (2011) (TV film)
Kvůli Emily dvě hvězdy.
Osudné rozhodnutí (2009)
Krásné.
Talisman (2012)
Stará odrhovačka.
Nedotknutelní (2011)
Pět zářivých nedotknutelných hvězd...
Procitnutí v Garden State (2004)
Za Natalii, Coldplay a hudbu celkově dávám 2**.
Poslední píseň (2010)
Na to, že je to teenagerovská romance, tak mě to bavilo. Dávám 3+.
Simonův vesmír (2010)
Švédsko, Aspergerový syndrom a Martin Wallström ! ! ! 10**********