Recenze (229)
Let číslo 93 (2006)
Po půl hodině jsem usnul a vzbudil se na posledních 20 minut a tak nějak mi nepřipadá,že bych o něco přišel.....
Ben X (2007)
Škoda posledních 20 minut,bez nich to bylo na plný počet.
Insidious (2010)
Ten červenej záporák a klasický obrázky od dětí jsou fajn.....ale o strachu nemohla být ani řeč.
Sinister (2012)
Čistý teror...
Jesus Camp (2006)
Krásný příklad toho,že dítě se rodí jako nepopsaný list a dá se z něj vychovat(vytvořit) cokoliv.
Prometheus (2012)
Kdybych tam nečekal Vetřelce,tak se bavím víc.....
Madagaskar 3 (2012)
Sakra,už jsem moc starej.....
Jeepers Creepers (2001)
Tu díru kam házel mrtvoly a pronásledovačku tím jeho černým autem si pamatuju i deset let po zhlédnutí.....
Drsný časy (2005)
Víc bych se asi bavil kdyby se film dostal i k Balově odjezdu do Kolumbie.
Bůh masakru (2011)
Svatá pravda......